Re: Close Combat – The Bloody First
Publicado: 21 Oct 2019, 14:39
Gracias por el aviso 

http://www.puntadelanza.net/Foro/phpBB3/
http://www.puntadelanza.net/Foro/phpBB3/viewtopic.php?t=16124
Version 1.0.2
• AI no longer causes brief pauses when trying to find a firing position from which to attack a player unit.
• New 'Free Camera' added to game options.
• Basic skybox and horizon plane added for those playing with lower camera angles.
• Unit icons and other in-battle UI updated for better display at lower camera angles.
• Rendering performce when showing ground clutter improved.
• Subsequent shot accuracy bonus increased for tank and anti-tank guns.
• A tank or anti-tank shot that hits the target vehicle automatically informs the gunner of the correct range.
• Very rapid click and double click on and off units can no longer cause a crash.
• Units disbanded as a result of the last battle before a campaign transition now carry forward normally.
• Unit custom names are no longer lost during a campaign transition when the main force converts to a new organization.
• Range factor rebalanced in unit exposure check to extend spotting ranges for most units when they are highly exposed.
• Unit exposure check now correctly handles one-way LOS with flares at night.
• Corrected LOS and targeting check for separated soldiers.
• Vehicles can no longer deploy inside buildings.
Ya se lo que pensara alguna gente. Que el juego salio sin ser probado, que los probadores no hicimos nuestro trabajo. Tendriais razon en parte. Yo probe el juego hasta cansarme. Pero salvo dos o tres personas, de los posiblemente 10 o 15 probadores o más que se fueron añadiendo, simplemente probaron el juego una vez y adios muy buenas. Al final eramos yo, Zakblood y otras dos personas. Muy poca gente para probar todo. Fue una beta un poco triste aunque pensandolo, es lo que suele pasar en las beta. Mucha gente que solo quiere probar el juego. Podria citar algunos de por aqui pero que se den por aludidos. Por eso yo no uso beta testers para mis mods.Version 1.0.5
• "Direct Connection" added to Multiplayer settings dialog when two players have established a direct connection.
• Added floating notification icons for vehicle damage, tracked, and gun knocked out.
• Hand to hand combat attacks always hit and are resolved immediately.
• Replacements for your main force (if any are available) will be allocated before a Prepared Attack.
• Damaged vehicles in your main force have a chance to be repaired before a Prepared Attack.
• Nightly replacements now occur even if you fight a night battle. Replacements arrive after the night battle.
• Support units receive their correct chance for repairs and replacements overnight.
• Low morale soldiers regain morale more quickly when force cohesion is fair or good.
• High morale soldiers may lose some morale when force cohesion is low.
• Next soldier in chain of command is assigned when a unit leader is lost even if the unit is not disbanded.
• Units now report 'We don't have smoke' and voice cue 'No Ammo' after expending all smoke ammunition.
• Indirect fire weapons (mortars) now evaluate vehicle kill chance based on top armor.
• Illumination support becomes available again 10 minutes after last use with up to 3 uses per battle.
• Dead soldiers now show correct animation after you load an in-battle saved game.
• Fire support UI now re-enables correctly after you load an in-battle saved game where support was available.
• Enemy models no longer visible if you load an in-battle saved game that was saved during deployment.
• Soldiers under attack from tanks firing HE no longer suffer stress for both the tank attack and the HE attack.
• Increased stress threshold required for a Berserk/Heroic coping check, making both more rare.
• Djebel Keddab Defense battle no longer shows on the Planning/Debrief screens unless you choose that route.
• Ground clutter rendering efficiency improved.
• Game memory use improved.
Yo participé en el desarrollo del Iron Cross del Hoi2 y te puedo garantizar que se de lo que me hablas, el trabajo de betatester es mas oscuro que los deseos carnales de SauronNomada_Firefox escribió: ↑02 Nov 2019, 11:57 En Steam que puedes configurar el juego para recibir betas abiertas, hay la 1.05. Corrige algunas cosas interesantes.
Ya se lo que pensara alguna gente. Que el juego salio sin ser probado, que los probadores no hicimos nuestro trabajo. Tendriais razon en parte. Yo probe el juego hasta cansarme. Pero salvo dos o tres personas, de los posiblemente 10 o 15 probadores o más que se fueron añadiendo, simplemente probaron el juego una vez y adios muy buenas. Al final eramos yo, Zakblood y otras dos personas. Muy poca gente para probar todo. Fue una beta un poco triste aunque pensandolo, es lo que suele pasar en las beta. Mucha gente que solo quiere probar el juego. Podria citar algunos de por aqui pero que se den por aludidos. Por eso yo no uso beta testers para mis mods.
Y en fin, ahora es lo que toca, pulir el juego si o si. La gracia es que a quieres probamos el juego regularmente nos regalaron el juego, a los demas les darian un descuento de un 5%. Quiero decir para animaros a que cuando entreis en una beta, el tiempo usado tendra su recompensa.![]()
Muy bueno lo de Sauron.