Egger escribió:Boores, aprovecho tu comentario hara hacerte una pregunta sobre el TOW, ¿hay alguna manera de volver a ver la acción repetida?, para ver por ejemplo quien me petó el tanque que tenía en la otra esquina del escenario.
Gracias de antemano.
Detailed damage info mode
If you would like to see the impact places of rounds and projectiles
on the vehicles, you can enable the displaying of impact vectors with
the help of F4 key (by default). The amount of data displayed (for
example you can show only the vehicle penetrations, etc) will be
reduced with each next button hit. If you zoom in the camera onto
the damaged unit with this mode enabled, you will see the impact
vectors and the information about the projectiles. Additionally
the game log at the screen bottom will start showing the messages
about the impacts, such as: ‘Turret front hit. Minor damage’.
The color of vectors indicates the impact severity: white – ricochets,
blue – projectiles destroyed at collision, green – hits, which didn’t
result in full armor penetration, and red – armor penetrations.
At the impact point of a projectile and armor, the impact angle
in degrees is shown as well as the effective (taking into account the
angle of hit) armor strength. The projectile caliber in millimeters, its
type (e.g. APBC) and designation are also shown.
The maximal amount of vectors displayed for a unit can be adjusted in
the game settings (tab Game).
Ésto es lo máximo que tiene, es decir, por la línea que trazan los vectores de los proyectiles te puedes hacer la idea de dónde vienen. Pero si no tienes línea de visión sobre el enemigo que te dispara, como en la vida misma, no puedes saber quien te ha destrozado. Si utilizas el programa fraps para capturar video, podras hacer un replay de la partida, ya que el juego no tiene esta opción.
Saludos Egger
