El tema de no ver la "garrison" y los cambios en los lanzamientos paracaidistas son muy interesantes y positivos.Chokai escribió:Gracias, Nadia911
Algunos cambios parecen importantes.
Nuevo Parche beta V1.06.05
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- Whizar
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Re: Nuevo Parche beta V1.06.05
"Nunca molestes a tu enemigo cuando este cometiendo un error"Napoleon Bonaparte
¿Vosotros qué sois?,Informatico,periodista,... ¿Whizar qué eres?,¡Wargamero!

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- Chokai
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Re: Nuevo Parche beta V1.06.05
Hay mas que eso. Los apartados nº 2 y 6, que afectan a los regimientos y a las brigadas, tienen una gran importancia en los embolsamientos del jugador alemán (sobre todo durante el primer turno), y estoy deseando comprobar realmente hasta donde lo limitan.
Un saludo
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- Lannister
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Re: Nuevo Parche beta V1.06.05
Más parches:
V1.06.13 – June 5, 2012
New Features and Rule Changes
1. Rule Change (Section 18.1.1) – Reinforcements that do not have a specific entry hex set and do not have a valid city/town of their nationality to appear at may appear at a city/town of a different nationality as long as it is friendly controlled and connected to a supply source.
2. Rule Change (Section 20.4.4) – Excess supplies will be sent back to friendly cities instead of to HQs.
3. Rule Change (Section 20.1.1) - In limited map scenarios, rail hexes outside of the limited area can provide supply. This may prevent some units along the map edge from being isolated, and will also allow OKH and other HQs positioned outside the play area to be considered in supply. This should allow arriving reinforcements that are attached to out of play HQ’s to receive supplies on the turn of arrival.
4. Code Optimization - Optimized game memory usage, reducing memory usage by map art.
5. Code Optimization – Optimized HHQ selection code.
http://www.matrixgames.com/forums/tm.asp?m=3122470
V1.06.13 – June 5, 2012
New Features and Rule Changes
1. Rule Change (Section 18.1.1) – Reinforcements that do not have a specific entry hex set and do not have a valid city/town of their nationality to appear at may appear at a city/town of a different nationality as long as it is friendly controlled and connected to a supply source.
2. Rule Change (Section 20.4.4) – Excess supplies will be sent back to friendly cities instead of to HQs.
3. Rule Change (Section 20.1.1) - In limited map scenarios, rail hexes outside of the limited area can provide supply. This may prevent some units along the map edge from being isolated, and will also allow OKH and other HQs positioned outside the play area to be considered in supply. This should allow arriving reinforcements that are attached to out of play HQ’s to receive supplies on the turn of arrival.
4. Code Optimization - Optimized game memory usage, reducing memory usage by map art.
5. Code Optimization – Optimized HHQ selection code.
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- Chokai
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Re: Nuevo Parche beta V1.06.05
Gracias, Lannister, voy a por el.
- Von_Moltke
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Re: Nuevo Parche beta V1.06.05
no me había fijado que con los nuevos parches, en la hoja de eventos de logística te dice el tipo y cantidad de tropas y material que se está reemplazando, eso está muy bien porque sino nunca tienes claro que tipo de material está llegando a las tropas.
¡Dios que buen vasallo! ¡Si hobiese buen Señor!


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- Veteran - Hauptmann
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Re: Nuevo Parche beta V1.06.05
no hablan de que estos ultimos parches hacen quedar "kaputt" literalmente, al jugador aleman?

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- Conscript - Gefreiter
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Re: Nuevo Parche beta V1.06.05
¿Por qué cambio?razanon escribió:no hablan de que estos ultimos parches hacen quedar "kaputt" literalmente, al jugador aleman?