Eagle Dynamics: Digital Combat Series

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SilverDragon
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Re: Eagle Dynamics: Digital Combat Series

Mensaje por SilverDragon »

Hawk update

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1 ... tcount=814
Dev Diary update time.

Last night we released a patch to the public alpha testers with a few tweaks, a few bug fixes and have started to implement the fantastic audio from Diveplane.

Here is the change log:
* Added logic to detect start state (cold ramp/hot ramp/air start).
* Flap indicator
* Whiskey compass: added magnetic dip, acceleration error
* Tied custom canopy to ED canopy
* Fuel gauge now displays DCS total fuel state
* Re-worked ADI precession errors and tightened them up
* Re-worked ADI acceleration errors
* Re-worked navigation needle behavior
* Added audio for gyros, fuel pump and GTS (WIP)
* Resolved the FPS hit bug

We'd like to thank all of the public testers for their valuable feedback during this test period.

Work on the damage model is ongoing by Crow and you guys are going to love the work he's doing. We're not going to show it off but leave it as a surprise.

Derelor has stepped up to the mantle and is going through our flight manual and quick start manual to correct any grammatical errors. Thanks again very much to him for doing this.

We currently don't have a "launch" date as a few things still need to happen behind the scenes and ongoing work on the module. However; as soon as we're closer to knowing the date, you will be the first to know.

Thanks,
Chris.
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1 ... tcount=816
been given permission to go puplic on the DCS Hawk audio production.
progress is going very well , these videos below are very early wip audios of the hawk
adour engines air distortions , and some weapon sounds.

again they are very early wip and subject to change.

adour engines air distortion internal
https://www.youtube.com/watch?v=ChLTLy5TSKg

external engine audios
https://www.youtube.com/watch?v=a9cHyZjlQA4


weapons video
https://www.youtube.com/watch?v=FVANkYdqmuk

thx all enjoy.
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Re: Eagle Dynamics: Digital Combat Series

Mensaje por SilverDragon »

Nevada update.

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Re: Eagle Dynamics: Digital Combat Series

Mensaje por Rommel »

Pregunta:
Al desinstalar los módulos te descuenta del número total de instalaciones?
O dicho de otro modo, puedo desinstalar los simuladores y mantener el número total de instalaciones?
Lo digo porque tengo en el pc de casa el A10 y el BS2 de cuando antes del DCS World. He instalado este último pero no los reconoce como instalados y me jode que se me consuma una de las instalaciones.
Un saludo
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Re: Eagle Dynamics: Digital Combat Series

Mensaje por SilverDragon »

EDGE Update

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1 ... ostcount=3
Now that we are getting very close to integrating EDGE into DCS, I can share a few more details.

1- DirectX 11 / DirectX 11 Windows 8 based.
2- Can support up to four GPU (either SLI or CF).
3- Uses clip maps.
4- Two cloud layers can be created with options for none, cumulous, cumulous nimbus, and stratus.
5- Terrain shadow projection is supported.
6- World can be as large as the designer wishes them to be, it is more of a question of development time / map detail.
7- Option to project map on globe surface.
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Re: Eagle Dynamics: Digital Combat Series

Mensaje por SilverDragon »

Rommel escribió:Pregunta:
Al desinstalar los módulos te descuenta del número total de instalaciones?
O dicho de otro modo, puedo desinstalar los simuladores y mantener el número total de instalaciones?
Lo digo porque tengo en el pc de casa el A10 y el BS2 de cuando antes del DCS World. He instalado este último pero no los reconoce como instalados y me jode que se me consuma una de las instalaciones.
Un saludo
Se descuentan cuando se activan (instalación), no en una desinstalacion (creo que había la opción de recuperacíon dicha instalacion). Aun asi, se recupera una instalación de cada modulo cada mes.
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Re: Eagle Dynamics: Digital Combat Series

Mensaje por Rommel »

Vale gracias.
Ahora tengo otro problema...

"Can't install A-10C 1.2.6.18933 into newer DCS World 1.2.6.18933. Please, download A-10C 1.2.6.18933 installer."


He instalado el DCS World (el último, claro) en el PC. Antes no tenía nada instalado, salvo el A10C como juego aislado, así como el BS1.
Al instalar el último A10C que está en la página, me sale este mensaje que he puesto arriba. Una gaita.
Si busco versiones anteriores en la misma web, me sale la versión 1.1.1.1.1 Spanish que pesa más de 4,5 Gb. Entiendo que eso es el juego aislado.

Una ayuda, por favor.
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Re: Eagle Dynamics: Digital Combat Series

Mensaje por Rommel »

Espera, lo estoy haciendo a través del gestor de módulos del mismo DCS World y parece que va...
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Re: Eagle Dynamics: Digital Combat Series

Mensaje por SilverDragon »

Tal vez te va mejor. Nuevo update de WW2

http://www.kickstarter.com/projects/508 ... 4/comments
Hey everybody!
Sven: We're kind of on the fence about this. By the way, you guys are really sharp. You pick up on important questions just about as soon as we do, and sometimes even earlier.
This is the very strange nature of the modular structure of the project.
What is DCS WWII? Surely it's the sum of all its parts, and taking the parts away destroys the whole? If seen this way, it's natural to sit on the planes that are ready, only make them available to kickstarter backers in alpha-beta, and launch another pledge drive for the B-17 in the interim.
But on the other hand, why not just release one or more of the new DCS WWII planes into DCS World, and use those funds to make the flyable B-17 instead?
This is something that requires a much larger backer-wide discussion I guess. We'll have it in a little while. In any case, we're months away from having any planes ready for release.
MP: I see multiplayer as a huge, huge part of any product's success. However it's not just the net code. It's the interface, the game modes, mission design, a gazillion components. Those of you who go back to the beginning of my early series will probably agree that the MP in Oleg's first flight sim was the bomb. It was so because Oleg had just created two absolutely amazing MP modes for his award-winning FPS titles (virtually unknown in the West, idolized alongside the likes of Doom and Duke3D in Russia). He had a whole crew of experienced MP programmers and designers that spent almost two years ironing out all the kinks.
So, we definitely have a long list of things we want to improve with multiplayer, but if we were to consider doing them for day 1 release of DCS WWII, we'd probably need to double our budget.
Since we didn't, the only thing I can really promise is that we'll try.
Also, trueSky looks really cool, but we're far too commited to making our own clouds and weather system to switch horses mid-jump.
Hopefully the stuff you'll see there will compare favorably to that video.
And regarding the Flight Sim show, we really should be doing a lot more stuff like that. There's always something happening somewhere, and a booth and some product boxes is a great thing to have. Unfortunately we just have no resources to attend most of them, no people to arrange and set up and man a booth, literally no one. So for the time being we'll probably just do a few major airshows, especially those connected with TFC and Duxford.
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Re: Eagle Dynamics: Digital Combat Series

Mensaje por Rommel »

Bueno bueno y tanto escribir y poner cosas, pero cuando nos lanzamos a volar algo?
Tengo el A10, BS2, P51 y Combined Arms.
Hace alguno?? He quedado el lunes con Guderian para echar unos vuelos al A10. Quién se apunta? Nos metemos en algún Team Speak y a funcionar. Ni me acuerdo como iba todo eso...madre mía...
Eso sí, mi Track IR está volviendo de Afganistán... :bang:
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Re: Eagle Dynamics: Digital Combat Series

Mensaje por SilverDragon »

Yo hasta que no cambie mi tarjeta grafica estos MIA.... :bang:

Mientras Yo-Yo habla sobre el Spitfire IX que veremos en WWII. XD

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1 ... ostcount=1
You think that Mk IX will make you an absolute winner?
I have bad news for those who consider P-51 too stick sensitive and thus prone to stall...
As Spitfire has neutral stability there is only 3/4" of stick travel to stall as it was reported by NACA. Really silk hands or full scale joystick required...
It will be no mercy, hardcore only - all will be as Mitchell designed.
Traducido....
¿Crees que Mk IX le hará un ganador absoluto?
Tengo malas noticias para aquellos que se consideran a P-51 tiene un stick demasiado sensible y por lo tanto propensos a entran en perdida ...
Como Spitfire tiene una estabilidad neutra de sólo 3/4 "de recorrido del stick hasta la perdida, ya que fue reportado por NACA. Se requiere realmente manos de seda o un joystick de escala completa ...
Esto será sin piedad, sólo para Hardcores - todo será asi, como fue diseñado por Mitchell.
.

Vayan preparandose :boing:
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Re: Eagle Dynamics: Digital Combat Series

Mensaje por SilverDragon »

Nevada Update

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1 ... ostcount=4
La imagen anexa muestra el area cubierta por el mapa de Nevada en DCS. Este cubre un area de 300x300 km que incluyen tres aerodromos funcionales: Nellis AFB, Creech AFB, and Groom Lake (aka Area 51 / Dreamland).

Las areas inmediatas a las tres bases aeresa esta realizadas a un metro de resolución, la areas exteriores del mapa estan a una resolución de 16 metros, y el area entre ellas estan entre 2 y 4 metros de resolución. A nosotros nos hubiera encantado cubrir todo el mapa a 1 metro de resolución, pero teníamos que balancear la resolución contra el tamaño del archivo del mapa. Aun usando texturas de baja resulucion en algunos lugares, el mapa tiene como 26 GB de tamaño.

Despues de que el mapa sea released, es muy posible que nosotros lo expandamos, con con detalles adicionales, nuevos aerodromos, etc. Tal como nosotros hemos hecho en el mapa del mar negro.

Como mencionamos antes, nosotros estamos cerca de mover EDGE y este pama a DCS. Cuando esté hecho, nosotros empezaremos el proceso de debug y tuneado. Dar el primer mapa basado en EDGE en DCS, nosotros no estamos seguros cuanto tiempo podrá tomar este proceso.
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Re: Eagle Dynamics: Digital Combat Series

Mensaje por SilverDragon »

DCS: WW2

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1 ... ostcount=1
Hola a todos,
Yo pienso que vamos a hacer dos actualizaciones de desarrollo a la semana.

El Viernes serán nuestras actualizaciones 3D de desarrollo: aviones, cabinas, vehículos, etc.

Martes habrá nuestras actualizaciones de desarrollo del escenario en donde vamos a estar mirando en nuestra Normandía, ya que toma forma.

Tenemos un montón de cosas que no has visto todavía, especialmente en la categoría 3D, así que espero que estos no resultar aburrido o pasado un tiempo.

Hoy: primer vistazo a nuestro tanque Tiger I.
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Re: Eagle Dynamics: Digital Combat Series

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Agüita :W00t:
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Re: Eagle Dynamics: Digital Combat Series

Mensaje por Stratos »

Estaría bien que estos vehículoes de la WW2 fueran compatibles con el Combined Arms.
-Los pilotos de caza hacen películas.
-Los de ataque hacen historia!

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Re: Eagle Dynamics: Digital Combat Series

Mensaje por Rommel »

Me acaban de regalar una licencia del UH jaja!! Toma jeroma.
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