obv escribió: ↑20 Abr 2017, 19:30
Joder!
PROXIMO UPDATE 1.6 ADAMS
Stellaris Dev Diary #68 - Introductions and Farewells
https://forum.paradoxplaza.com/forum/in ... s.1012754/
por lo que he pillado (mi ingles no es muy bueno) presentan al nuevo jefe de Stellaris, porque el anterior lo hacen Project Lead Manager
Stellaris Dev Diary #69: Beyond Utopia
https://forum.paradoxplaza.com/forum/in ... a.1015396/
Se centrara en mejora de bugs principalmente, cosas que tenian el el dev diary 50 y:
- Deeper Federations that start out as loose alliances and can eventually be turned into single states through diplomatic manuevering.
- Superweapons and planet killers.
(uy a lo StarWars jeje)
- More story events and reactive narratives that give a sense of an unfolding story as you play.
- More interesting mechanics for pre-FTL civilizations.
- A 'galactic community' with interstellar politics and a 'space UN'.
- Buildable Dreadnoughts and Titans.
- Reworking the endgame crises to be more balanced against each other and the size/state of the galaxy.
- Reworks to war to address the 'doomstacks' issue and make the strategic and tactical layers of warfare more interesting and less micro-intensive.
- Deeper mechanics and unique portraits for synthetics.
en ese enlace hay algo mas que aparece en el listado pero esta tachado (imagino que lo habran mejorado ya algo) ademas de que hay una imagen con nuevo contenido grafico que vendra con dicho parche de manera gratuita
Compendio de updates
https://forum.paradoxplaza.com/forum/in ... ve.882950/
La lista completa es:
- Ship appearance that differs for each empire, so no two empires' ships look exactly the same.
- More potential for empire customization, ability to build competitive 'tall' empires.
- Global food that can be shared between planets.
- Ability to construct space habitats and ringworlds.
- Factions that are proper interest groups with specific likes and dislikes and the potential to be a benefit to an empire instead of just being rebels.
- Ability to set rights and obligations for particular species in your empire.
- Deeper Federations that start out as loose alliances and can eventually be turned into single states through diplomatic manuevering.
- Superweapons and planet killers.
- More story events and reactive narratives that give a sense of an unfolding story as you play.
- More interesting mechanics for pre-FTL civilizations.
- A 'galactic community' with interstellar politics and a 'space UN'.
- Buildable Dreadnoughts and Titans.
- Reworking the endgame crises to be more balanced against each other and the size/state of the galaxy.
- Reworks to war to address the 'doomstacks' issue and make the strategic and tactical layers of warfare more interesting and less micro-intensive.
- Deeper mechanics and unique portraits for synthetics.
Pero
OJO-CUIDAO-DANGER, esto
NO es la lista de cosas que van a tener el próximo parche, si no la lista de cosas que en principio, quieren ir desarrollando en los próximos
PARCHES (en plural). Las cosas que están tachadas son cosas que en principio ya están hechas, pero de nuevo, no significa que no vuelvan a darle una pasada para profundizar más en esas mecánicas. Y además, no es una lista cerrada, ni lo contemplan como una lista de cosas que van a hacer si o si. La lista no está ordenada por prioridad, y si en el próximo parche descubren algún problema a arreglar más importante que elementos de esa lista, en ello se centrarán, e igualmente, si de repente alguien da una idea (o se les ocurre a ellos) que no esté en la lista y les gusta más, pues igual desarrollan eso antes.
Es decir, que esa lista ellos la ven como una declaración de intenciones para el futuro, no como un "contrato", y para el futuro en general, ni siquiera para el próximo parche.