Re: Alguien juega a Falcon?
Publicado: 10 Mar 2017, 15:32
Por lo que sé ya que no me he puesto mucho es la aviónica del F16 retocada para parecerse lo más posible al Hornet o el Harrier
https://www.puntadelanza.net/Foro/phpBB3/
https://www.puntadelanza.net/Foro/phpBB3/viewtopic.php?t=17393
Precisamente es una de las cosas que mire cuando lo instalé. Como dice Stratos, la avionica es la misma aunque modificada para que se parezca un poco mas. Los modelos 3D tanto exteriores como las cabinas son de 10 en los dos modelos creo recordar (he probado mas el AV-8B). Los modelos de vuelo son tambien propios. En la 4.33 han puesto especial enfasis en el modelo de vuelo del AV-8B (a ver si lo pruebo al fin en todo su esplendor que ya he aprendido a generar las keyfiles). En teoría están trabajando en ello. Tambien faltan algunos detalles en los F-16.A dia de hoy los otros aviones pilotables en Falcon BMS siguen siendo solo las cabinas y algun retoque de capacidades y armamento y tal pero con avionica y sistemas de F-16 o esto ya no es asi?
Es decir si piloto el F-18 es eso o en realidad un F-16 con cabina de 18.
Mas info en los foros de BMS (requiere registro).Generic Information:
- The build number string in the Falcon UI reads "4.33.4 Build 16083" after the update
- No data or docu or config files have been changed, this update is a pure "code-only" patch
- The shortcuts in the start menu and on your desktop will NOT be renamed to U4, feel free to rename them manually
CODE:
- Updated splash screen and monolog output for the new Falcon copyright holder: Billion Soft (Hong Kong) Limited
- Significant performance improvements for importing ACMI .flt to .vhs:
* Reduced time needed for import by at least a factor of 10 to 20
* Added monolog output, flt file size at START, duration summary and vhs size at DONE
- In the UI chat windows, the participant tree title will now include the number of players in the chat, e.g. "(4)Lobby" instead of "Lobby"
- Increased the disconnect timeouts for the transport layer to 60 seconds for increased stability in "short temporary network loss/disconnect" situations
- Fixed mouse wheel not always working in UI
- Multiple (potential) CTD/hang fixes:
* memory depletion (OOM) CTD originating in a data range overrun
* client CTD when exiting BMS
* CTD related to input device sorting
* CTD in DrawableTrail::DrawChunkBillBoards
* CTD when exiting a campaign on a client due to invalid object access in UpdateIntel
* CTD when checking in with AWACS
* CTD in AirTaskingManagerClass::FindNearestActiveTanker
* infinite loop in AirframeClass::CalcMach
* CTD in VU message handling
De ese enlace:cezeta escribió: ↑21 May 2023, 22:52 Microprose ha recuperado la propiedad intelectual de la saga Falcon
https://stormbirds.blog/2023/05/04/falc ... icroprose/
Son palabras tranquilizadoras. Eso sí, las palabras se las lleva el viento... espero que no acaben cargándose BMS o lo intenten monetizar de algún modo.We also want to take a moment to acknowledge the incredible work that the Benchmark Sims team has done with their BMS mod for Falcon 4.0. We recognize the passion and dedication that they have brought to the Falcon community, and we are committed to fully supporting their efforts in any way possible.
With MicroProse’s support, there is no end in sight for the work of the BMS Team. The future of the Falcon franchise looks bright, and we can’t wait to share more with you soon!