es que este era solo de batallas, nada más.CeltiCid escribió:No....la parte táctica es clavada...pero parece que este no va a tener parte estratégica...una pena
Brother against Brother: The Drawing of the Sword
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Re: Brother against Brother: The Drawing of the Sword
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Re: Brother against Brother: The Drawing of the Sword

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Re: Brother against Brother: The Drawing of the Sword
Alguna pantalla más. Que poco me gustan los modelos infográficos en 3d, que manía les tengo
¡pon una afoto leches!

Otra capturita, con el HQ pegándose un bañico en el river



Otra capturita, con el HQ pegándose un bañico en el river



- Ronin
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Re: Brother against Brother: The Drawing of the Sword
lecrop escribió:Alguna pantalla más. Que poco me gustan los modelos infográficos en 3d, que manía les tengo¡pon una afoto leches!
Otra capturita, con el HQ pegándose un bañico en el river![]()
Yo prefiero una captura con las meretrices haciendo sus servicios en pleno campamento, es mas didactic0

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Re: Brother against Brother: The Drawing of the Sword
Tanto la imagen 3D del soldado como la manera de representar lineas del terreno y objetivos son lo que mas me desagrada a la vista y eso que a las unidades les llega tambien.
Por lo que he leido sale en invierno??? no es muy pronto???
Por lo que he leido sale en invierno??? no es muy pronto???
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"Lo mejor en la vida es estar borracho, y lo segundo mejor es estar salido" Tyrion Lannister, Poeta.
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Re: Brother against Brother: The Drawing of the Sword
Joder, he ido a hacer click en la casilla del "OK" bajo la foto del tipo con bigote...que mal...creo que le tengo ganillas a este xDlecrop escribió:
![]()

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Re: Brother against Brother: The Drawing of the Sword
Donde se ponga un buen bigote... ese sindrome Magnum
Por cierto, de donde sacaste las nuevas imagenes??? no las veo por ningun lado

Por cierto, de donde sacaste las nuevas imagenes??? no las veo por ningun lado

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Re: Brother against Brother: The Drawing of the Sword
Que detective más malo eresnomada_squadman45 escribió:Donde se ponga un buen bigote... ese sindrome Magnum![]()
Por cierto, de donde sacaste las nuevas imagenes??? no las veo por ningun lado

Mira el hiperlink de las imágenes y descubrirás el tesoro, Indiana.

Re: Brother against Brother: The Drawing of the Sword
Menudo fallo histórico poner un tipo que ha abusado del botox en pleno siglo XIX...



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Re: Brother against Brother: The Drawing of the Sword
Info sacada de armchair, dejo enlace
http://www.armchairgeneral.com/new-game ... part-1.htm
Joer mola lo de destacar unidades para misiones secundarias
"Brother Against Brother. Gil Renberg from Western Civilization Software presented the low-down on this IGOUGO Civil War game. The scale is 75 yards per hex and the game can have a 5×10-mile battlefield, providing plenty of room for maneuver. It is regimental level, but players can create company-sized units out of regiments (to guard a bridge, for example). A regiment may be armed with two different kinds of weapons, e.g., seven companies have smoothbores and three have rifled muskets. A basic regiment has 10 companies and 10 captains to command them. When captains are killed in battle, unit cohesion is affected.
Getting regimental or brigade commanders killed isn’t too good, either, but when that happens a dropdown screen shows the available replacements for that leader, e.g., the four or five regimental commanders who were serving in that brigade. Of course, when a regimental commander is promoted, he has to be replaced, so each regiment has its initial leader plus two replacements. Renberg does in-depth research (the Orders of Battle are great) and wherever possible the two replacements within a regiment have the names of two officers who actually served in the historical regiment. Every leader has different abilities at different levels of command, which means replacing a fallen or promoted leader isn’t as simple as replacing one +2 officer with another one who automatically gets the same rating. Brigade commanders logically have the most to do, and players must consider the plusses and minuses inherent in each order given to units. Each unit is rated for its strength, morale, movement and supply. An enemy unit is identified only by a flag until a friendly unit can fully identify it—which may happen a tad late for the friendly’s health and well-being.
Every release for the game will contain at least one major battle and two or three lesser-known fights. The first release planned, Brother Against Brother: The Drawing of the Sword, will focus on early war battles: First Bull Run, Wilson’s Creek, Mill Springs (Kentucky) and Williamsburg (Virginia). I mentioned that Renberg does deep research. He believes the Williamsburg map will be the most accurate ever published in any form because he consulted both published and unpublished maps as well as first-hand accounts. Terrain in the games will include more variety than usual, including true ravines that can conceal units’ movement in scenarios like Wilson’s Creek.
Western Civilization Games is also developing Conflict of Heroes: Storms of Steel Kursk 1943, a coming release in the computer game series inspired by the popular Conflict of Heroes boardgames from Academy Games."
http://www.armchairgeneral.com/new-game ... part-1.htm
Joer mola lo de destacar unidades para misiones secundarias
"Brother Against Brother. Gil Renberg from Western Civilization Software presented the low-down on this IGOUGO Civil War game. The scale is 75 yards per hex and the game can have a 5×10-mile battlefield, providing plenty of room for maneuver. It is regimental level, but players can create company-sized units out of regiments (to guard a bridge, for example). A regiment may be armed with two different kinds of weapons, e.g., seven companies have smoothbores and three have rifled muskets. A basic regiment has 10 companies and 10 captains to command them. When captains are killed in battle, unit cohesion is affected.
Getting regimental or brigade commanders killed isn’t too good, either, but when that happens a dropdown screen shows the available replacements for that leader, e.g., the four or five regimental commanders who were serving in that brigade. Of course, when a regimental commander is promoted, he has to be replaced, so each regiment has its initial leader plus two replacements. Renberg does in-depth research (the Orders of Battle are great) and wherever possible the two replacements within a regiment have the names of two officers who actually served in the historical regiment. Every leader has different abilities at different levels of command, which means replacing a fallen or promoted leader isn’t as simple as replacing one +2 officer with another one who automatically gets the same rating. Brigade commanders logically have the most to do, and players must consider the plusses and minuses inherent in each order given to units. Each unit is rated for its strength, morale, movement and supply. An enemy unit is identified only by a flag until a friendly unit can fully identify it—which may happen a tad late for the friendly’s health and well-being.
Every release for the game will contain at least one major battle and two or three lesser-known fights. The first release planned, Brother Against Brother: The Drawing of the Sword, will focus on early war battles: First Bull Run, Wilson’s Creek, Mill Springs (Kentucky) and Williamsburg (Virginia). I mentioned that Renberg does deep research. He believes the Williamsburg map will be the most accurate ever published in any form because he consulted both published and unpublished maps as well as first-hand accounts. Terrain in the games will include more variety than usual, including true ravines that can conceal units’ movement in scenarios like Wilson’s Creek.
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Re: Brother against Brother: The Drawing of the Sword
Graficamente lo veo confuso. Sólo me pasa a mi o vosotros también lo véis así?
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Re: Brother against Brother: The Drawing of the Sword
A mi me da la sensacion de ser 2-3 juegos pegados, uno aporta el mapa, otro la interfaz y el otro las unidades... parece un poco collage porque con una interfaz tan resultona y un mapa decente el resto desmerece mucho, sobre todo las lineas del terreno y los mensajes con el botox victim 

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Re: Brother against Brother: The Drawing of the Sword
Pues nada, lo de las compañias separadas es un error, se puede dividir un regimiento/batallon en 2 pero nada mas, una pena pero menos da una piedra 

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Re: Brother against Brother: The Drawing of the Sword
Refloto el hilo porque estan empezando a buscar testers, no estaba muerto que estaba de parranda!!!
http://www.matrixgames.com/forums/annou ... .asp?id=22

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