Pues algo más de información (están que lo tiran

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Terrain is significantly refined to the point that tiles, basically, don't exist any more.
Mutli-multi player is something that is unlikely to make it into CMx2's first release. As much as we want it to be, it could take several months to add this functionality if that was the only thing we were doing. And of course we have that whole game thingy that needs to be done first
Steve"
Ya ves,
Rommel, nuestro gozo en un pozo ... por lo menos al principio. El multi-multiplayer no irá en el primer juego de la serie a no ser que queramos esperar unos cuantos meses más de la cuenta.

Pero por lo menos, es algo que pondrán, aunque más tarde
A mi me ha encantado lo otro: "El terreno se refina hasta el punto que los
tiles, básicamente, dejan de existir". Es decir, que vamos a poder "pintar" literalmente los mapas sin preocuparnos de cuadraditos para poder hacer los mapas ABSOLUTAMENTE realistas.
ME ENCANNNNNNNNTA !!!!!!
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Campaign interface for the end user has not been determined. We won't know for sure until the game is very nearly complete, so don't ask The complexity of the "behind the scenes" stuff might preclude user made campaigns. At least for the first release. We don't see this as a problem if it should happen since most games do not ship with this ability and yet few complain. Well, provided the game itself is good and the campaign/s shipped with the product are fun Plus there will always be user made scenarios and Quick Battles to play with, so it isn't like we're talking about shipping something that the user can't be creative with."
O sea, que de momento, podemos olvidarnos de diseñar Campañas

porque según ellos la herramienta para hacerlo es demasiado compleja como para poder crear el principio una interface para el usuario. Vaya por Dios ... con la ilusión que me hacía. Pero bueno, aguantaremos.
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1:1 representation does not mean an increase in micromanagement. In fact, increased micromanagement makes it harder to reduce the Borg issues."
O sea, que tranqui
Rommel, que no vas a tener que dar órdenes a cada soldadito individual, sino a pelotones como hasta ahora.
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I meant to add that the major reason for problems identifying elevations in CMx1 have already been dealt with. Finer detailing of terrain and dynamic lighting make a huge difference. I doubt a topo overlay will be necessary for CMx2, whereas it would have been helpful for CMx1."
Bueeeeeeno, parece ser que quieren mejorar drásticamente la forma en que se ven las elevaciones de terreno y ya no van a hacer falta los "mods de rejilla". Pues esto si que está bien. ¡Y lo van a hacer a base de "iluminación dinámica"!

Eso lo tengo que ver
