DCS WORLD.

Academia de Vuelo

Moderador: Moderadores Wargames

Avatar de Usuario
SilverDragon
Crack - Major
Crack - Major
Mensajes: 1665
Registrado: 26 Ago 2008, 17:52
STEAM: Jugador

Re: DCS WORLD.

Mensaje por SilverDragon »

Los productos de DCS: World, ya sea de ED o 3rd Parties no van a Steam hasta que hayan salido del estado de Beta. El mapa de NTTR Nevada está en Alpha en la 2.0, asi que no lo veremos hasta que haya la unificación de la 2.5 con la unión de la 2.0 y la 1.5 en el futuro. Nevada solo era gratis para los que compraron la beta del A-10C. De resto se vende como cualquier modulo de DCS: World.

En si, en Steam Database aparece el porron de modulos futuros para Steam:
https://steamdb.info/app/223750/dlc/

El problema viene dado por Steam, mientra que las claves compradas en Steam pueden ser usadas sin problemas en la versión de DCS: World descargada desde la pagina de ED. Steam se negó a actualizar los numeros de serie de las licencias externas a su aplicación (un flaco favor a la comunidad), como dice Gonzalo, mejor es usar la versión via web que la de Steam. Por eso hay mucha mas comunidad de DCS: W fuera que dentro de Steam. Y de paso, mucha mas variedad que en Steam, aunque sea en estado beta o alpha una parte.

Mientras, DCS: World Newsletter, release de la campaña The Museum relic por Sim Gaming Solution y pack del F-86F + Mig-15bis
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2 ... stcount=41

Changelog 1.5.4 Update 3

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2 ... stcount=30
DCS 1.5.4.55584 Update 3
The Museum Relic (MiG-15 and F-86F) campaign release!

DCS World
Multiplayer. Improved aircraft motion algorithms.
TrackIR input data separated to own cpp, cockpit will use angles from trackIR directly (like in old way).
Removed “headtracking disabled” message.
Artifacts on Maverick's IR-view and Shkval view fixed
Input chat commands moved to UI layer
Trim will working when secondary FFB device connected
Module manager. Added DRM controller for campaigns
Su-25T. Incorrect Mechanical Devices Indicator fixed
Su-25T. Updated Chinese version of the Georgian Oil War campaign

DCS FC3
Su-33. Incorrect Mechanical Devices Indicator fixed

DCS F-5E Tiger II
AIM-9P5 missile corrected
AA1/DG mode tuned
HUD circle tuned in MSL mode
Damage model corrected
Auto lock corrected in MSL mode
DCS crushing on using GUNS fixed
Fix G-limited indication in MSL mode
Fix aircraft behavior at IDLE Engines on high-altitude airfields
Fix Choсks animation linked to canopy animation on net phantom
Added possibility to change laser code for GBU-12
Added laser code for GBU-12 to kneeboard
Smoke engines adjustment
Added LAU-68 for FFAR
Mk5 FFAR HEAT - improved FM
Rocket rotation frequency adjustment
Dispersion of FFAR increased
Fix Radar "In Range" indicator doesn't flash when below minimum range
DCS will not hangs at weapon release if RIPPLE mode selected
Added control of radar indicator brightness
Changed default radar indicator brightness
Wing brake fixed
Corrected only one attempt to lock-on after ACQ button release in radar search mode
Added nose ballast, when inboard fuel tanks are carried.
Radar elevation controls will not stop working after target lock is broken
Fixed wind in FM
Tail light will flashing on net phantom

DCS M-2000 by RAZBAM
Super radar fix
Magic selection bug fix
VTB STT display for CCM.
Dropping contacts when out of STT range.
Checks that STT target is within the +/- 60º cone.

DCS C-101 by AvioDev
Reworked cockpit structure
Radios (VHF, UHF, intercom) implementation. Front and rear cockpit
New cockpit (knobs, oxygen system, tap on glass...) realistic sounds. Front and rear cockpit
Tweaked AI takeoff performance
Modified mirror vision
Integration work between front and rear cockpit continues. Several improvements

DCS Mi-8MTV2
Repair crash fix

DCS Ka-50
Chinese flight manual updated
Última edición por SilverDragon el 05 Ago 2016, 20:31, editado 1 vez en total.
Mas noticias desde el frente.
Vik
Regular - Unterfeldwebel
Regular - Unterfeldwebel
Mensajes: 478
Registrado: 05 Jun 2012, 21:51
STEAM: Jugador

Re: DCS WORLD.

Mensaje por Vik »

Entonces recomiendas que me baje la versión web y me olvide de la de Steam, también mirando para futuras adquisiciones.
Imagen
Avatar de Usuario
SilverDragon
Crack - Major
Crack - Major
Mensajes: 1665
Registrado: 26 Ago 2008, 17:52
STEAM: Jugador

Re: DCS WORLD.

Mensaje por SilverDragon »

correcto
Mas noticias desde el frente.
Avatar de Usuario
SilverDragon
Crack - Major
Crack - Major
Mensajes: 1665
Registrado: 26 Ago 2008, 17:52
STEAM: Jugador

Re: DCS WORLD.

Mensaje por SilverDragon »

Video de AvioDev mostrando el funcionamiento de la radios en cabina del C-101EB
https://youtu.be/DdbbD9eOjVk

y la misma cabina vista desde el ModelViewer (mas de 800000 poligonos).
https://youtu.be/WMLM83QOsB4
Mas noticias desde el frente.
Vik
Regular - Unterfeldwebel
Regular - Unterfeldwebel
Mensajes: 478
Registrado: 05 Jun 2012, 21:51
STEAM: Jugador

Re: DCS WORLD.

Mensaje por Vik »

Resulta que me es imposible ver enemigos tanto terrestres como aéreos, aunque ponga el zoom al máximo, se ven minúsculos y no hay manera de localizarlos, buscando por internet vi que no soy el único, y parece ser que hay un problema en como se representan las unidades en la distancia.

Hay alguna opción, o algún valor en opciones que tenga que tocar para mejorar esto? tengo que estar a 300 metros o menos para ver algo, y a esa distancia no puedo disparar.
Imagen
Avatar de Usuario
SilverDragon
Crack - Major
Crack - Major
Mensajes: 1665
Registrado: 26 Ago 2008, 17:52
STEAM: Jugador

Re: DCS WORLD.

Mensaje por SilverDragon »

En las opciones tienes una opción que aumenta el tamaño de los contactos en la distancia, pero la distancia a la que aparecen está regida por el motor. Aun asi, para ver los contactos tienes que ptracticar y practicar, solo con ello te acostumbrarás a ver contactos (o poner los infumables letretros que es mas una trampa que otra cosa).
Mas noticias desde el frente.
Avatar de Usuario
SilverDragon
Crack - Major
Crack - Major
Mensajes: 1665
Registrado: 26 Ago 2008, 17:52
STEAM: Jugador

Re: DCS WORLD.

Mensaje por SilverDragon »

Mas información de Wags sobre el mapa del Caucaso en 2.5, la resolución de las elevaciones han sido aumentadas a una media de un 400%, por lo que han desaparecido casi todos los bordes afilados de las montañas, se han añadido colinas mas detalladas, crestas y laderas y nuevos sitios en las tierras bajas. Se espera una nueva remesa de imagenes en las proximas semanas. Esta actualización del caucaso seguirá siendo gratuita y se espera su salida a finales del año 2016.

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2 ... ostcount=2
Hola everyone,

A little update... today the Caucasus map for DCS World 2.5 had its terrain elevation resolution increased by an average of 400%. This has eliminated almost all sharp edges to the terrain; and it's added rolling hills, much more detailed ridges and mountain sides, and provided many new places to hide down low.

I'll try to post some images in the coming weeks.

Yes, this is still a FREE upgrade planned for later this year.

Thanks
Mas noticias desde el frente.
Avatar de Usuario
SilverDragon
Crack - Major
Crack - Major
Mensajes: 1665
Registrado: 26 Ago 2008, 17:52
STEAM: Jugador

Re: DCS WORLD.

Mensaje por SilverDragon »

De Polychop, nuevo oficial de armamentos para el Bo-105

https://www.facebook.com/groups/bo105pa ... 211239601/
Our new weapon officer for the BO-105 :)

Imagen
Imagen
Mas noticias desde el frente.
Avatar de Usuario
SilverDragon
Crack - Major
Crack - Major
Mensajes: 1665
Registrado: 26 Ago 2008, 17:52
STEAM: Jugador

Re: DCS WORLD.

Mensaje por SilverDragon »

Polychop añade multicrew y misiles mistral en el chagelog del Sa342 Gazelle, esperemos que esté disponible para el proximo parche
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2 ... ostcount=1
*************
10 August 2016
*************
- Added SA342Mistral model featuring Mistral anti aircraft short range IR missile
- Added additionnal SA342Mistral separated manual
- Corrected encyclopedia files to display 3D weapons models
- Corrected lased distance to be calculated once only when asked
- Corrected autorotation collective behavior in final stage
- Corrected autopilot slaved mode to be linked only to camera azimuth
- Corrected range finder, now ground and vehicles can be spotted, but still no building
- Corrected landing in grass, now landing while sliding is possible
- Corrected module behavior when pilots die
- Corrected pilot sight display
- Corrected camera slew speed when not in autopilot slaved mode
- Added multi crew feature
- Added multi crew user manual
- Changed Video command box power rotator to be 2 positions now, flight manual has been corrected accordingly.
- Added Yougoslav livery for Serbia
- Corrected pilots eyes
Mas noticias desde el frente.
Avatar de Usuario
SilverDragon
Crack - Major
Crack - Major
Mensajes: 1665
Registrado: 26 Ago 2008, 17:52
STEAM: Jugador

Re: DCS WORLD.

Mensaje por SilverDragon »

Changelog RAZBAM Mirage 2000C august 12

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2 ... count=3052
This is the latest changelog:

HUD
- Added AP router indicator
- Fixed horizon line behavior
- Fixed Ground track indicator fixed
- Fixed heading tape jumping around 0 degrees
- Fixed To/From House behavior
- Fixed ILS/App symbology behavior
- Fixed pitch ladder so it moves with FPM
- Fixed pitch ladder movement bounds
- Fixed FPM movement bounds
- Fixed accel chevrons behavior

OTHER
- Added functionality to backup Attitude Indicator
- Updated Rlaxoxo Sound Mod to v7
- Updated STT target logic
- Updated INS navigation
- Updated IP behavior (WIP)
- Updated MAGIC lock tone
- Updated EFM extrame envelope modeling
- Updated EFM aerodynamic distrubance and separation modeling
- Updated EFM yaw control and side force modeling
- Updated VTB STT display for CCM
- Updated keyboard/joystick bindings (community)
- Fixed weapon gaps on pylons (community)
- Fixed weapon stores relase failure due to excessive G-load
- Fixed AB Cutoff not disabling when closed with cover
- Fixed FBW Emergency mode not disabling when closed with cover
- Fixed brakes not holding aircraft still to MIL power
- Fixed TDC vs. Bullseye coordinates
- Fixed OBL INS Update bug
- Fixed PCA Select bug
- Fixed MAGIC Select bug
- Fixed BAD L/G input bug
- Fixed varous VTB, PCA, Radar bugs
- Fixed engine sound stutter issues
- Fixed Brazilian livery typo
- Fixed typo in Free Flight mission
- Fixed laser code bounds in mission editor
- Fixed AP Test not working
- Fixed incorrect yellow caution sound
- Fixed super radar
- Fixed dropping contacts when out of STT range
- Removed MAGIC seek tone, need to add MAGIC TIR tone
Mas noticias desde el frente.
Avatar de Usuario
SilverDragon
Crack - Major
Crack - Major
Mensajes: 1665
Registrado: 26 Ago 2008, 17:52
STEAM: Jugador

Re: DCS WORLD.

Mensaje por SilverDragon »

ED Facebook...Merkava IA incoming.:D
https://www.facebook.com/eagle.dynamics/
A WIP preview image of a new AI toy coming to DCS World!
Imagen
Mas noticias desde el frente.
Avatar de Usuario
SilverDragon
Crack - Major
Crack - Major
Mensajes: 1665
Registrado: 26 Ago 2008, 17:52
STEAM: Jugador

Re: DCS WORLD.

Mensaje por SilverDragon »

Por Wags, sobre el desarrollo del F/A-18C Hornet

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2 ... stcount=42
Konichiwa everyone,

We hear you and understand your wish for more news about the Hornet project. Virtually all the work is in code at this time, but I can say that work continues and the electrical, hydraulic, and gear systems are all almost complete. The next step will be to tie these systems into the cockpit. Other systems have been tied to the cockpit and the HUD symbology integration is on-going. Once that task is complete, we can begin work on the flight model prototype.

The cockpit is done though and includes functionality for JHMCS. What weapon systems will be included in the Early Access is TBD.

As mentioned earlier in the year, it’s our hope to release the Hornet into early access by the end of the year. However, that is only a best estimation at the time and many things can alter this. Only a date announced with the start of a pre-purchase should be taken as a date you can bank on. We are quite accurate with such dates.

When there is more information to pass along on this project, we will do so.

Thanks

On a side note, this is the ONLY official Facebook page for DCS World: https://www.facebook.com/eagle.dynamics
Mas noticias desde el frente.
Avatar de Usuario
SilverDragon
Crack - Major
Crack - Major
Mensajes: 1665
Registrado: 26 Ago 2008, 17:52
STEAM: Jugador

Re: DCS WORLD.

Mensaje por SilverDragon »

Changelog Mirage 2000C de RAZBAM para el 12 de agosto

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2 ... count=3052
This is the latest changelog:

HUD
- Added AP router indicator
- Fixed horizon line behavior
- Fixed Ground track indicator fixed
- Fixed heading tape jumping around 0 degrees
- Fixed To/From House behavior
- Fixed ILS/App symbology behavior
- Fixed pitch ladder so it moves with FPM
- Fixed pitch ladder movement bounds
- Fixed FPM movement bounds
- Fixed accel chevrons behavior

OTHER
- Added functionality to backup Attitude Indicator
- Updated Rlaxoxo Sound Mod to v7
- Updated STT target logic
- Updated INS navigation
- Updated IP behavior (WIP)
- Updated MAGIC lock tone
- Updated EFM extrame envelope modeling
- Updated EFM aerodynamic distrubance and separation modeling
- Updated EFM yaw control and side force modeling
- Updated VTB STT display for CCM
- Updated keyboard/joystick bindings (community)
- Fixed weapon gaps on pylons (community)
- Fixed weapon stores relase failure due to excessive G-load
- Fixed AB Cutoff not disabling when closed with cover
- Fixed FBW Emergency mode not disabling when closed with cover
- Fixed brakes not holding aircraft still to MIL power
- Fixed TDC vs. Bullseye coordinates
- Fixed OBL INS Update bug
- Fixed PCA Select bug
- Fixed MAGIC Select bug
- Fixed BAD L/G input bug
- Fixed varous VTB, PCA, Radar bugs
- Fixed engine sound stutter issues
- Fixed Brazilian livery typo
- Fixed typo in Free Flight mission
- Fixed laser code bounds in mission editor
- Fixed AP Test not working
- Fixed incorrect yellow caution sound
- Fixed super radar
- Fixed dropping contacts when out of STT range
- Removed MAGIC seek tone, need to add MAGIC TIR tone
Mas noticias desde el frente.
Avatar de Usuario
SilverDragon
Crack - Major
Crack - Major
Mensajes: 1665
Registrado: 26 Ago 2008, 17:52
STEAM: Jugador

Re: DCS WORLD.

Mensaje por SilverDragon »

Puntos de ruta del ins implementados en la pantalla VTB del Mirage 2000C de Razbam.

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2 ... count=3092
Now you can display in the VTB the INS waypoints. Up to 5 waypoints can be displayed.
Imagen
Mas noticias desde el frente.
Avatar de Usuario
SilverDragon
Crack - Major
Crack - Major
Mensajes: 1665
Registrado: 26 Ago 2008, 17:52
STEAM: Jugador

Re: DCS WORLD.

Mensaje por SilverDragon »

Update de la cabina del C-101CC de Aviodev, desde su Facebook:

https://www.facebook.com/Aviodev/?fref=nf
In the meantime C-101EB rear cockpit is being implemented, we keep improving the module, reworking the magnetic compass and HUD. :)
--------------------
Mientras se implementa la cabina posterior del C-101EB, seguimos mejorando el módulo, mejorando la brújula magnética y el HUD.
Imagen
Mas noticias desde el frente.
Responder