Más que a comer y beber a la búsqueda de objetos se refieren cuando hablan de survival.Capote escribió:No creo que lo de la recolección de recursos sea en plan supervivencia, porque de primeras no sería realista. Si es plan de utilizarlos como comercio, o muy esporádicamente como recipientes para crear algún objeto, bien, pues es coherente. Lo que no sería coherente es que alguien con una nave espacial parara en el planeta tal para coger dos piedras para hacer un cuchillo y matar a tal bicho porque lo necesita para comer porque tiene hambre.
Espero que no vaya por esos derroteros lo que comentáis. Sino pues eso, a esperar al siguiente, que seguro que comienzan a salir clones de debajo de las piedras
"In these early hours, I am enjoying the parts of No Man’s Sky that are purely exploration. Studying weird alien lifeforms and scanning them in to a growing database, for example, really helps get across a sense of believable biology on planets, even as I’m aware that they’re all procedurally generated.
The problem, then, is that those parts are so constantly interrupted or put on hold for the sake of a survival loop that just isn’t very fun. Shit, I’m almost out of carbon, which means I need to wander over to some local plant life and slowly cut it down with my mining tool. Damn, I’m ready to leave this planet but my thrusters are low on power; time to wander mindlessly until I happen across some plutonium."
Y lo que hablan de la escala del juego viene aquí:
"Let me tell you one spot where No Man’s Sky unequivocally succeeds, however: It is a complete technical marvel, to a degree that I cannot even begin to comprehend how it works. The rush of blasting off from a planet, zooming into space, aiming to another planet, rushing into its atmosphere and landing — all with no visible loading — is unmatched by anything I’ve ever experienced in another game. That’s not hyperbole; the sense of scale is just amazing."
Vamos que lo que veíamos en los videos es verdad

Sacado de esta entrevista: http://www.polygon.com/features/2016/8/ ... w-10-hours