[Hilo oficial] Pride of nations (PON) - Demo + juego
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PON: Pride of Nations
Pues parece ser que no todo está perdido.
Estas son las últimas noticias de Pilippe Thibaut, despues de su gira por tierras nórdicas.
http://www.ageod-forum.com/showthread.p ... post235379
Un saludo
Estas son las últimas noticias de Pilippe Thibaut, despues de su gira por tierras nórdicas.
http://www.ageod-forum.com/showthread.p ... post235379
Un saludo
"La historia es, ciertamente un debate sin final" profesor Pieter Geyl en su estudio sobre Napoleón.
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Paradox Interactive & Paradox France
Realmente no sabía dónde poner esta "declaración de intenciones", si en el hilo de NapiII o el de AJE, al final decidí colocarla aquí:
http://www.ageod-forum.com/showthread.p ... post236058
Salió rentable el viaje a Estocolmo.
Saludos
http://www.ageod-forum.com/showthread.p ... post236058
Salió rentable el viaje a Estocolmo.
Saludos
"La historia es, ciertamente un debate sin final" profesor Pieter Geyl en su estudio sobre Napoleón.
- Ronin
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Re: [Hilo oficial] Vainglory of nations - Demo + juego
Eing, Se separan Ageod y Paradox? Que ha pasado?
¡¡¡Cuanto echamos de menos el esplendor de Al-Andalus!!!







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Re: [Hilo oficial] Vainglory of nations - Demo + juego
Día de noticias. Se separan Ageod/Paradox y el Magna Mundi, casi con toda seguridad, se cancela...Ronin escribió:Eing, Se separan Ageod y Paradox? Que ha pasado?



- Ronin
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Re: [Hilo oficial] Vainglory of nations - Demo + juego
Pero si el Magna Mundi llevaba en marcha años. De hecho, el año pasado me comentaron en Friendware que posiblemente lo tradujeran y distribuyeran. Y yo que pensaba que estaba practicamente listo.daniel escribió:Magna Mundi cancelado????Joder

¡¡¡Cuanto echamos de menos el esplendor de Al-Andalus!!!







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Re: [Hilo oficial] Vainglory of nations - Demo + juego
¿Y que ha pasado para que se cancele el Magna Mundi?
Con lo que lo estaba esperando...

Con lo que lo estaba esperando...

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Re: [Hilo oficial] Vainglory of nations - Demo + juego
"La historia es, ciertamente un debate sin final" profesor Pieter Geyl en su estudio sobre Napoleón.
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PON official patch 1.03
Ha salido un parche oficial (Fecha: 1 de agosto de 2012
viewtopic.php?f=37&t=13689&p=304349#p304349
Un saludo
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"La historia es, ciertamente un debate sin final" profesor Pieter Geyl en su estudio sobre Napoleón.
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PON: 1.03c Quick fix
Fecha. 13 de noviembre de 2012
1.03c Quick fix
viewtopic.php?f=37&t=13689&p=316401#p316401
Pues parece que Pocus cumple su palabra de sacar cada mes o quice días una actualización del PON
1.03c Quick fix
viewtopic.php?f=37&t=13689&p=316401#p316401
Pues parece que Pocus cumple su palabra de sacar cada mes o quice días una actualización del PON

"La historia es, ciertamente un debate sin final" profesor Pieter Geyl en su estudio sobre Napoleón.
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Re: [Hilo oficial] Pride of nations (PON) - Demo + juego
Fecha: 16 de diciembre de 2012
El enlace
1.03d quickfix for Pride of Nations, Vainglory of Empires
Lo que contiene
Here is a new quickfix. Quickfix means it is not all inclusive, so you need to have installed version 1.03 before. Ongoing games are compatible with the quickfix.
Gameplay change
If a colonial region is of same ethnic as your main ethnic, has 100% loyalty and 95% or more colonial penetration, then it will switch to 'non colonial status'. This status will itself transform to national status if the region can link to your capital by land, otherwise it will stay in 'non national, non colonial status'
You can now lose several points a turn if your national morale is above 100. Chances depend of how high you are compared to the baseline of 100.The cap is 10 points a turn.
Fixes
A unit can now replace more than one element of same family per turn, if the nation owning it have the proper faction modifier. Before, the modifier worked only for different families.
Region decision test NeedThisStrucAttribAny was testing only against your own attributes, not the ones of any nation/faction in the region.
Data
Several files had some errors fixed thanks to Lafrite excellent tool (which is available to anybody asking for it). These files are:1880 VGN Natives Raids.sct, SPA 1880 Events.sct, VGN Natives Raids.sct, ITA Events.sct, SPA Events.sct
El enlace
1.03d quickfix for Pride of Nations, Vainglory of Empires
Lo que contiene
Here is a new quickfix. Quickfix means it is not all inclusive, so you need to have installed version 1.03 before. Ongoing games are compatible with the quickfix.
Gameplay change
If a colonial region is of same ethnic as your main ethnic, has 100% loyalty and 95% or more colonial penetration, then it will switch to 'non colonial status'. This status will itself transform to national status if the region can link to your capital by land, otherwise it will stay in 'non national, non colonial status'
You can now lose several points a turn if your national morale is above 100. Chances depend of how high you are compared to the baseline of 100.The cap is 10 points a turn.
Fixes
A unit can now replace more than one element of same family per turn, if the nation owning it have the proper faction modifier. Before, the modifier worked only for different families.
Region decision test NeedThisStrucAttribAny was testing only against your own attributes, not the ones of any nation/faction in the region.
Data
Several files had some errors fixed thanks to Lafrite excellent tool (which is available to anybody asking for it). These files are:1880 VGN Natives Raids.sct, SPA 1880 Events.sct, VGN Natives Raids.sct, ITA Events.sct, SPA Events.sct
"La historia es, ciertamente un debate sin final" profesor Pieter Geyl en su estudio sobre Napoleón.